
Zgłoś się do konkursu na uczestnictwo w międzynarodowym projekcie połączonym z wyjazdem studyjnym do Francji!
Instytut Zarządzania Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku w ramach projektu ERASMUS + pt. Sustainable Wine Logistics & Supply Chain Management ( Zarządzanie logistyką i łańcuchami dostaw w przemyśle winiarskim) ogłasza nabór do projektu dla 10 studentów Instytutu Zarządzania studiów stacjonarnych z: II i III roku SPS Logistyka i SPS Zarządzanie oraz II roku SDS Zarządzanie
Projekt obejmuje:
- Zajęcia on-line (12.01.- 14.02. 2026) – wspólnie ze studentami z Francji, Danii i Holandii pod opieką nauczycieli. Język do pracy - angielski.
- Wyjazd studyjny do Francji – Uniwersytet Burgundzki w Dijon (1- 6 marca 2026) połączony ze zwiedzaniem uznanego w świecie regionu przemysłu winiarskiego
Studenci otrzymają 5 pkt ECTS oraz certyfikat międzynarodowy, który wzbogaci ich cv zawodowe.
Udział w projekcie jest finansowany z programu Erasmus+ . Grant pokrywa koszty szkolenia on-line oraz wyjazdu studyjnego (podróży, przejazdów, zakwaterowania, częściowego wyżywienia).
I ETAP konkursu polega na zgłoszeniu uczestnictwa poprzez elektroniczny formularz: II ETAP polega na rozmowie kwalifikacyjnej dla osób, które poprawnie wypełniły formularz (termin będzie podany) |
Uczestnicy projektu będą wybierani będą według następujących kryteriów:
- średnia ocen ze studiów
- znajomość języka angielskiego
- działalność na rzecz Instytutu Zarządzania oraz uczelni
- motywacja do uczestniczenia w projekcie
Kwalifikacji studentów do projektu dokona Komisja Konkursowa powołana przez Dyrektora Instytutu Zarządzania. Rozmowa kwalifikacyjna będzie miała charakter swobodnej rozmowy z kandydatem, m.in. w celu potwierdzenia znajomości języka angielskiego.
Szansa na udział w intensywnym kursie blended-learning (zajęcia online oraz wizyta studyjna we Francji) dla studentów Instytutu Zarządzania!
Nie przegap!

