O sile marki i brandingu lokalnych firm
Jak budować wartość marki, gdy działa się lokalnie i w ograniczonych warunkach? Dlaczego to właśnie małe firmy powinny stawiać na świadomy branding? Na te pytania odpowiada mgr Włodzimierz Wolski z Zakładu Marketingu i Komunikacji, gość najnowszej audycji Radiowej Akademii Instytutu Zarządzania w Radiu Fama.
Ekspert Instytutu Zarządzania podzielił się z słuchaczami wiedzą na temat budowania silnych marek oraz znaczenia profesjonalnego brandingu dla małych, lokalnych firm. Podkreślał, że siła skutecznej marki tkwi w spójnym doświadczeniu, emocjach i jasno określonej tożsamości, którą firma komunikuje odbiorcom. Gość audycji zwrócił uwagę, że precyzyjne określenie grupy docelowej stanowi fundament skutecznego marketingu.
Nasz ekspert wskazał również, na to że lokalne przedsiębiorstwa — mimo ograniczonych zasobów — dysponują ogromnym atutem, jakim jest bliskość klientów i autentyczność, a w połączeniu ze świadomie zdefiniowaną tożsamością marki oraz konsekwentną komunikacją mogą tworzyć silne i konkurencyjne brandy.
Audycja została zrealizowana w ramach przedsięwzięcia „Społeczna odpowiedzialność – oddziaływanie regionalnych uczelni wyższych jako czynnika stymulującego międzypokoleniową aktywność społeczną – Uniwersytet Aktywny 5 plus”, finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Kolejna audycja już 28 listopada o godz. 8.20 w Radiu Fama.
Zapraszamy do wysłuchania wywiadu.

