O prawnych uwarunkowaniach reklamy
Czego wystrzegać się reklamując własną firmę, co grozi za nieuczciwą reklamę oraz co zrobić kiedy czujemy się oszukani przekazem reklamowym – o tym wszystkim podczas ostatniej już audycji z cyklu Radiowej Akademii Biznesu Instytutu Zarządzania opowiadała mgr Elżbieta Gryko.
W trakcie audycji słuchacze dowiedzieli się jakie są prawne konsekwencje nieprzestrzegania przepisów dotyczących reklamy. Mgr Elżbieta Gryko z Zakładu Organizacji i Zarządzania Instytutu Zarządzania opowiedziała, jaka reklama jest zabroniona, na co powinien zwrócić uwagę przedsiębiorca, który planuje zareklamować swoją działalność, a także jakie kary grożą mu za nieprzestrzeganie uregulowań dotyczących reklamy.
Podpowiedziała również co może zrobić przedsiębiorca, a także konsument, kiedy ich interesy zostały zagrożone poprzez nieuczciwą reklamę.
Zapraszamy do wysłuchania audycji.