
O biznesie z ekspertami Instytutu Zarządzania
Ruszył cykl audycji Radiowej Akademii Biznesu Instytutu Zarządzania. Nasi eksperci opowiadają o trendach, wyzwaniach i przyszłości biznesu. Pierwszym gościem Radia Fama był dr Jakub Walicki z Zakładu Marketingu i Komunikacji.
W ramach Radiowej Akademii Biznesu Instytutu Zarządzania, słuchacze Radia Fama dowiedzą się jak skutecznie promować firmę bez dużego budżetu, jak zarządzać zespołem i planować strategię, czy rozwijać innowacje.
Tematem pierwszej audycji był „Marketing bez wielkiego budżetu”. Dr Jakub Walicki podkreślał rolę social mediów, opowiadał o tym jak zmieniły one możliwości promocji przedsiębiorstwa. Podpowiadał jak pisać angażujące posty, wskazywał na znaczenie emocji w reklamie oraz storytelingu.
Gośćmi każdego odcinka Radiowej Akademii Biznesu będą wykładowcy Instytutu Zarządzania, którzy opowiedzą o roli marketingu, zarządzania wiedzą, tworzeniu strategii, czy innowacjach w biznesie.
Audycje nadawane będą w Radiu Fama. Wysłuchać je będzie można w listopadzie w każdą środę i piątek o godz. 8.20.
Radiowa Akademia Biznesu Instytutu Zarządzania zrealizowana została w ramach projektu „Społeczna odpowiedzialność – oddziaływanie regionalnych uczelni wyższych jako czynnika stymulującego międzypokoleniową aktywność społeczną - Uniwersytet Aktywny 5 plus", finansowany ze Środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji.

